Alla inlägg den 20 maj 2013

Av Magnus Tornberg - 20 maj 2013 23:03

En dag efter här så känns det bra med vm guld!! :)
En bra finalmatch men tro det eller ej, en 3 åring fångade min uppmärksamhet under matchens gång. Jag fick träffa världens härligaste barn :) efter en återträff med en gammal bekant :) Mycket trevligt!

Jag lämnade chelsy med min föräldrar också, det var första gången hon var ifrån mig. Det kändes när jag åkte, men jag visste att dom skulle ringa om det va nått. Anledningen till det var en runda golf :) Det var faktiskt skönt att vara själv på banan en gång, det var riktigt avslappnande. Och utgången blev ett riktigt bra scorekort :)
Det är så härligt med miljön på en golfbana, grönt och fint, när man hör vinden susa genom kvistar och grenar på alla träd som oftas blir till hinder :) Så orört och vackert på något sätt i denna annars brutala och våldtagna värld!

Känsla var fin när jag sedan åkte för att hämta chelsy igen. Svansen gick som en panikslagen hackspett :/ och framrusandes kommer hon och slänger en bomb med kärlek över mig för att sedan somna i mitt knä :) myys!

Annars så lyckades ju hon såklart knycka lite mat där som hon inte skulle äta, så nu är avföringen sämre igen.
Men det blir nog bättre snart hoppas jag, för det känns som att dom kommandon jag lärt henne sitter nu, så det är tid för att lära in några nya nu!

Ja det var det :) kom ihåg att ett glatt humör är det ända som behövs!!!





Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards