Direktlänk till inlägg 28 maj 2013

Hoppas hoppas!

Av Magnus Tornberg - 28 maj 2013 20:56

Snart ska vi ner och leta efter lilla valpen lisa som springit bort.

Jag vill inte ens tänka på hur det skulle kännas om min lilla chelsy skulle sitta någonstans livrädd där ute! Tanken på detta när jag tittar på henne liggandes här bredvid mig gör mig alldeles känslosam...

Jag skulle lägga all min lycka i världen åt sidan för att få hitta lisa ikväll. Hundar älskar oss så mycket och nu har vi chansen att få ge tillbaka!
Och mitt hjärta byggs på mer och mer när jag ser alla goda människor där ute som verkligen bryr sig och vill hjälpa.
Ett stort tack till alla som har delat bilder, och alla som varit ute och letat...Hoppas hoppas!!

Jag har en hel del att skriva om mig själv och chelsy, men jag känner att all min karma och all min energi ska gå till lilla lisa nu!

Tack alla fina som ger världen ljus!

 
 
Ingen bild

e

28 maj 2013 21:05

<3

 
borzita-57

borzita-57

29 maj 2013 08:31

Godmorgon!

Åh, vilket stort hjärta du har!
Hoppas verkligen att Lisa kom tillrätta.

http://borzita-57bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Magnus Tornberg - 31 maj 2013 02:24

Träningsvärk!! Igår spelade jag min första fotbollsmatch i år... Det var riktigt kul och det resulterade i vinst :) Jag spelar på backposition så några blåmärken och blödande knän är väntat :) Idag tränade jag och chelsy trixet skäms...alltså att...

Av Magnus Tornberg - 27 maj 2013 23:16

Nu är jag tillbaka, åtminstonde för ikväll... Jag har ju massor av demoner i mitt huvud som jag skrivit om i tidigare blogginlägg. Den här gången satt jag fast i mina egna tankar några dagar. Det är så jobbigt att leva med detta och jag är väldig...

Av Magnus Tornberg - 21 maj 2013 23:42

En ny härlig dag! Det blev en härlig golfrunda idag på morgonen. Chelsy fick gå idag, halva rundan iallafall. Det blev många bra slag och mycket skratt :) Sen lite svordomar också så klart ;) Jag och chelsy fick sedan en riktigt bra fortsättnin...

Av Magnus Tornberg - 20 maj 2013 23:03

En dag efter här så känns det bra med vm guld!! :) En bra finalmatch men tro det eller ej, en 3 åring fångade min uppmärksamhet under matchens gång. Jag fick träffa världens härligaste barn :) efter en återträff med en gammal bekant :) Mycket trevli...

Av Magnus Tornberg - 18 maj 2013 23:50

Vilken dag! Denna dag slutade som den började...Bra! Först en fin morgon med mycket lek med chelsy, och en bra kontakt mellan oss igen efter två dagars "ignorerande" från hennes sida och även ett sämre visat intresse från min sida tyvärr. Vi t...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards