Direktlänk till inlägg 14 maj 2013

Nya vänner!

Av Magnus Tornberg - 14 maj 2013 00:23

Idag har chels vart snäll mot mig....
Inget kiss eller bajs på golvet inatt :) Min lösning med bajs/kiss hage utanför altan fungerade :) Nu kan hon gå ut på gräset själv på natten. Vi var nog båda trötta på morgonen efter en fartfylld helg med barnen :)

Jag gav henne mat när vi vaknade 40min senare än vanligt...Ooops!
Efter maten så kom hon tillbaka till sängen för att sova i 2timmar till! Runt lunch åkte vi och hämtade upp lite nya vänner bestående av vuxna, barn, och hundar för att sedan åka till en fotbollsplan och leka med massor av andra hundar, inklusive ägare då, såå trevligt att träffa nya människor :)

Eftermiddagen spenderades mest hemma med film, mat och några korta intervaller med sömn :) En god vän från götet kom och hälsade på med lite goda livsuppdateringar. Kul! :)

Ja det var det mesta :) Inte hänt så jätte mycket kanske men känslan säger att dagen blev riktigt lyckad och det räcker för mig :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Magnus Tornberg - 31 maj 2013 02:24

Träningsvärk!! Igår spelade jag min första fotbollsmatch i år... Det var riktigt kul och det resulterade i vinst :) Jag spelar på backposition så några blåmärken och blödande knän är väntat :) Idag tränade jag och chelsy trixet skäms...alltså att...

Av Magnus Tornberg - 28 maj 2013 20:56

Snart ska vi ner och leta efter lilla valpen lisa som springit bort. Jag vill inte ens tänka på hur det skulle kännas om min lilla chelsy skulle sitta någonstans livrädd där ute! Tanken på detta när jag tittar på henne liggandes här bredvid mig gö...

Av Magnus Tornberg - 27 maj 2013 23:16

Nu är jag tillbaka, åtminstonde för ikväll... Jag har ju massor av demoner i mitt huvud som jag skrivit om i tidigare blogginlägg. Den här gången satt jag fast i mina egna tankar några dagar. Det är så jobbigt att leva med detta och jag är väldig...

Av Magnus Tornberg - 21 maj 2013 23:42

En ny härlig dag! Det blev en härlig golfrunda idag på morgonen. Chelsy fick gå idag, halva rundan iallafall. Det blev många bra slag och mycket skratt :) Sen lite svordomar också så klart ;) Jag och chelsy fick sedan en riktigt bra fortsättnin...

Av Magnus Tornberg - 20 maj 2013 23:03

En dag efter här så känns det bra med vm guld!! :) En bra finalmatch men tro det eller ej, en 3 åring fångade min uppmärksamhet under matchens gång. Jag fick träffa världens härligaste barn :) efter en återträff med en gammal bekant :) Mycket trevli...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards