Alla inlägg den 8 maj 2013

Av Magnus Tornberg - 8 maj 2013 12:57

Nu va det några dagar sen det blev nå bloggande. Det har hänt en hel del i lilla chelsy's liv, som den här bloggen skulle handla om.
Vi har hunnit tränat en del dom senaste dagarna, chels är jätteduktig och svarar jätte bra.
Hon kan nu sitt, ligg, stå, tass, skall, highfive :) 9v 1dag ;)

Fredrik Steen vill jag lyfta fram här, ni som inte vet så är han känd som den svenska hundcoachen. Han har blivit som en förebild för mig på senare tid. Jag tycker han är jävligt smart, han har vettiga argument inom dom flesta områden och framförallt är han riktigt duktig med hund. Jag älskar ämnet hund som många vet, men har haft lite svårt o prata om det. Anledningen till detta är att på dom flesta forum och sidor så är det mest kvinnor som skriver. Och detta gjorde att min dåliga självkänsla sa mig att jag är "tjejig" om jag pratar för mycket hund....ja jag vet men så va det.

Men Fredrik visade mig och hjälpte mig komma över detta genom att han är den respektabla individ som han är i mina och många andras ögon, och att han visar öppet att han älskar hundar.
Jag skrev ett inlägg till honom på fb och tackade honom för den hjälp han givit mig. Han svarade att han behövde höra det just då, och att det och att det stod 1-1 mellan oss. Bra svar hehe
Jag blev riktigt glad.
Sen blev jag ännu gladare när han skrev om det på sin blogg :) han berättade hur glad han blivit av mitt inlägg till honom. Det känns kanon.

Allt detta gör att jag mer och mer börjar tycka om mitt "nya" liv och mitt nya jag.
Tack en än gång till Fredrik...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards